HTML

napimagyarország

olyan van már, hogy napicsalódások, de én nem csalódom, tudom, hogy itt élek, de minden nap történik olyasmi ami valahogy kívül esik a normalitáson, ha van ilyesmi egyáltalán, képeknél jobb egérgomb, kép külön oldalon és akkor ott a teljes kép

Friss topikok

Címkék

vendéglátó? ki az?

2013.12.27. 11:16 napimagyarország

árpád híd aluljáró
kéne falni vmit
rengeteg a szénhidrátos ajánlat, de nicsak
egy húsos giroszos, szárnyas kínálat
- kérek szépen egy olyan giroszt, falafelet amihez nincsen az a kettévágott zsemle, ja igen és csak a husit
- azt nem lehet, csak komplett
- miért?
- a szomszédban van a főnökasszony, csak így lehet, de ha ő megengedi, akkor rendben
- csókolom, szeretnék egy...
- hallottam, nem lehet, csak komplett
- én kifizetem az egészet, de akkor se tegyen mást a tányérra csak a husikát
- azt nem lehet, csak komplett, ahogy a fiú mondta
- ezt nem értem, miért kell a szemetest olyasmivel megtölteni amivel nem kéne?
- most akkor kér valamit vagy nem?
- köszönöm a barátságos kiszolgálást, így inkább nem óhajtok semmit

... ez mi volt? máig nem értem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napimagyarorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr845710466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása