HTML

napimagyarország

olyan van már, hogy napicsalódások, de én nem csalódom, tudom, hogy itt élek, de minden nap történik olyasmi ami valahogy kívül esik a normalitáson, ha van ilyesmi egyáltalán, képeknél jobb egérgomb, kép külön oldalon és akkor ott a teljes kép

Friss topikok

Címkék

...és a bélyeg nem halt meg!

2015.07.03. 09:13 napimagyarország

megyek a postára, levelet akarok feladni

mondom
majd látom ám, a postás "kisasszony" elővesz egy mappát és kezdi nyalogatni a bélyegeket
nahát! még van igaz bélyeg? nem csak öntapira nyomtatott bérmentesítő?
és ehhez még csak szivacs, vagy más nedvesítő sincsen?

én már csak ilyen vagyok, ha az ügyfél bélyeget kér a levelére, én bélyeget nyalok fel rá!

szóval még él a bélyeg, én használni fogom a továbbiakban
olyan életszerű így a postázás -- ha már úgy is sorba kell állni, vagy számot kell tépni

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napimagyarorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr57592610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása