Érkezik a számla a szolgáltatótól. Hurrá, rögvest bepengetem bankos terminálon kártyás vásárlásnak minősülő utalással. Kártya bedug, pinkód megad, szolgáltató kijelöl, majd felszólít hamarost billbe a számlasorszámát iziben! Mind a tíz számjegyet, bizony. Nos, lesz ami lesz, a számlán csak 8, azaz ***nyolc*** számjegy áll számlaszámként. Sebaj mondok, bebill mind a nyócat. Majdnem leköp a terminátor, hogy nem jó a szám. Az lehetetlen, de megpróbi mégegyszer. Az esemény ismétlődik.
Kártyaki, irány a szolgáltató, mia a fene van? Számhúzás, sorrakerülés, jónapot, kezicsókolom, miben segíthetek? A frász jön rám ettől a mibensegíthetektől.
Elmesélem mi a pálya, hmm, tényleg tizet kér a rendszer ez meg nyolc..., hmm. Várjon. Várok. Várok. Várok. Leverten jön vissza a kedves ügyintéző, tegyek két nullát még a végére és úgy, akkor ki lesz a tíz és -- talán --, beveszi a rendszer. Köszönöm, kezicsókolom.
Irány a bank. Kezicsókolom, jónapot (hátborsódzás, jön a mibensegíthetek?) ez a helyzet, most mi legyen? Bejelentjük, hogy ilyen hiba van. Megfogalmaz, kinyomtat, aláír, példány nekem, emil majd nekem, kipróba a bejárati terminátorokon és lám, bejött a kétnullás kiegészítés!
Csakhogy! Ez nem szerepelt a számlán, nem tudta a bank, a szolgáltató is csak nehezen.
Ja igen, és nem első emelet 13, hanem első emelet három. Hááát, ezt így adta meg az önkormányzat...
Jó ez így? Ez az egész?