HTML

napimagyarország

olyan van már, hogy napicsalódások, de én nem csalódom, tudom, hogy itt élek, de minden nap történik olyasmi ami valahogy kívül esik a normalitáson, ha van ilyesmi egyáltalán, képeknél jobb egérgomb, kép külön oldalon és akkor ott a teljes kép

Friss topikok

Címkék

mennyi az annyi, ha az ujjacskáimmal is mutatom?

2013.07.30. 20:25 napimagyarország

Metró fenti rész, hercegi mutatványospék. Valamiért rájövök, hogy délután egy van és valamiért még nem ettem semmit. Ezen változtatni kell. A kordonokat kikerülve érek a szép formaruhás hölgyhöz, max 25, és érdeklődöm, volna-e olyan remek spenótos táskácska amit korábban már fogyasztottam és mexerettem. Hát persze, most is van, mennyit kér? Hát, három példányt kérek szépen. Négyet tettem be, jó étvágyat és mondja mit kell fizessek. Először csak nyelek, mérget? bosszúságot? és nézek. Négyet? Na jó, meg tudok enne négyet is, de hármat kértem, és mutatom az ujjaimmal, egy hüvelyk, egy  mutató és egy középsővel, mennyi a három.

Majd elmesélem kedvenc piaci történetemet ami nem velem történt: vásárló kér egy almát, kofa teszi a mérlegre és mondja, kettő lett, maradhat?

Majd leány max 25 megragadja a zacskót, és végül nem derült ki mit akarhatott, mert megnyugtattam, hagyja csak, meg tudom enni mind a négyet.

Felteszem, hogy a hercegi mutatványpékségnek minden áron nagyobb forgalmat kell produkálnia mint amennyit a vevők saját elhatározásból kieszközölnének. Ügyes. :-D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napimagyarorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr485434675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása